Незалежно від того, чи любите ви торти на день народження, весільні торти чи любите торти незалежно від нагоди, мати можливість втілити в життя свої солодкі творіння та поділитися ними зі світом – це такий радісний момент. Кожен любитель тортів напевно мріяв відкрити свою кондитерську і випікати всі кондитерські вироби, які він хоче. З іншого боку, перед відкриттям магазину, що спеціалізується на таких вишуканих і різноманітних десертах, як торт, потрібно багато чого розглянути. Робота, необхідна для встановлення та запуску, може бути важкою.
Ті, хто додав у свій список «відкриття власної кондитерської» або «стати власником кондитерської», потрапили на правильний блог. Тут ви дізнаєтеся про три ключові чинники, які допоможуть зробити ваші цукрові мрії можливими. Ці важливі інгредієнти:
Ваш бренд
Звичайно, це буде не перша кондитерська в історії. Одне із завдань новачка в кондитерському бізнесі — створити надійний і відмітний бренд, який виділить вашу продукцію серед інших. Ваш бренд включає назву вашого магазину або компанії та ваш логотип. Подумайте про те, що найкраще представлятиме вас як підприємця та продукти, які ви будете надавати своїм майбутнім клієнтам. Яке враження ви хочете справити, коли вони вперше зустрінуть ваш бренд? Які емоції та реакції ви хочете викликати, коли вони купують ваші торти та кусають?
Смак та інгредієнти
Поруч із брендом – ваше меню. Пам’ятайте, що кожен — навіть той, хто не є великим шанувальником солодощів — має свої переваги щодо того, який торт він хотів би з’їсти та поділитися зі своїми близькими. Секрет полягає в тому, щоб зрозуміти важливість того, щоб поділитися тортом для кожної людини, і втілити це у своїх творіннях.
Ви той, хто віддає перевагу викликам? Як щодо різноманітного меню для конкретного виду торта? Або торти на замовлення для різноманітних свят? Визначте типи тортів, на яких ви хочете зосередитися, або станьте центром вашої кондитерської. З точки зору меню, кондитерська має безмежні можливості. Ви можете відкрити магазин, який спеціалізується на весільних тортах, або вибрати здоровий шлях і випікати кондитерські вироби без цукру для людей з особливими захворюваннями.
Розташування
Розташування вашого магазину має бути стратегічним. Інакше, якщо це випадково вибрана область, ви не зможете так ефективно намітити свої стратегії маркетингу, залучення клієнтів і дослідження конкурентів, як ви собі це уявляли. Ознайомтеся з околицями чи містом. Люди там люблять солодке чи віддають перевагу солоним? Крім того, де ви плануєте розмістити свій магазин?
Незалежно від того, де ви хочете її побудувати, доцільно створити свою кондитерську так, щоб люди відвідували або проходили щодня. Наприклад, ви можете розмістити його там, де люди сідають у транспорт, або поблизу ділового чи шкільного району. Це гарантує, що люди будуть постійно проходити повз ваш магазин, щоб перевірити ваші продукти день у день.
Ось бонусна порада: добре вибирайте цільових клієнтів. Ваші клієнти будуть серцем і душею кожного торта, який ви печете, і кожного нового доповнення до вашого меню. Вони представляють ваш успіх і траєкторію вашого бізнесу кондитерської в найближчі місяці та роки.
Приємної випічки!