Содержание
Ми всі знаємо, наскільки важливою є командна робота. Якою б не була ваша організація, наявність членів команди на одній стороні, яка працює разом над спільною метою, є важливою для продуктивності бізнесу. Занадто велика конкуренція між колегами означає, що люди зосереджуються на собі, а не на потребах компанії. Але як сприяти співпраці, а не токсичному духу «кожен сам за себе»? Дотримуйтеся цих простих, але дуже ефективних кроків для планування діяльності з формування команди, і незабаром усі співатимуть з одного аркуша!
1. Витратьте час на визначення зон фокусування
Перш ніж приступити до низки складних вправ із формування команди, спробуйте визначити, які ключові сфери мають розвивати ваші співробітники. Можливо, вам здається, що між людьми занадто багато конкуренції, і ви хочете виховати почуття взаємної підтримки? Можливо, питання управління часом є постійною проблемою, або у вас є члени команди, яким дуже зручно залишатися на задньому сидінні, замість того, щоб подавати приклад. Незалежно від того, над чим ви хочете попрацювати, є діяльність з формування команди, яка відповідатиме потребам вашої компанії.
2. Дотримуватися робочого часу
Хоча взяти свою команду на вихідні для командоутворення може здатися веселим на папері, інші, хто має зобов’язання поза офісом, можуть не погодитися. Останнє, що ви хочете зробити, це розвинути обурення серед вашої команди, ненавмисно виключаючи тих, чиї сімейні обставини роблять вихідні або навіть вечір майже неможливими. Дотримуйтеся робочих годин, і всі, швидше за все, візьмуть участь.
3. Справити тривале враження
Щоб зробити вашу командоутворюючу подію не просто одноразовою, подаруйте своїм працівникам сувенір про день. Це функціонує на двох важливих рівнях; по-перше, це показує вашим співробітникам, що ви дбаєте про них, даруючи їм персональні подарунки. По-друге, налаштований предмет бачитимуть знову і знову, слугуючи тривалим нагадуванням про ключові навички, які вони набули протягом дня діяльності. І подарунок не обов’язково повинен бути дорогим; ці персоналізовані ручки від National Pen доступні в різних стилях і цінових категоріях. У них також є інші предмети, які можна налаштувати, тож ви можете прив’язати свій сувенірний подарунок до будь-якої вашої вправи з формування команди. Наприклад, якщо ви проводили кулінарний семінар, ви можете персоналізувати фартухи. Якщо це був урок письма, надрукуйте персональні ручки. І навіть якщо ви проводите свій день командоутворення віртуально, як обговорюється в цій статті, пропонування матеріальних сувенірів може бути ідеальним способом поєднати віртуальне та фізичне.
4. Беріть ідеї кожного на борт
Те, що ви фанатик екстремальних видів спорту, не означає, що всі у вашій команді погодяться з цим! І хоча ви хочете, щоб ваші співробітники працювали разом як одна команда, також важливо думати про людей як про окремих людей. Уявлення однієї людини про ідеальний день для когось є найстрашнішим кошмаром! Отже, будьте готові прислухатися до відгуків і, як тільки ви визначите напрямки своєї діяльності та складете короткий перелік потенційних заходів для побудови команди, запитайте своїх колег про їхні думки та ідеї. Розмістіть власні пропозиції на дошці та дозвольте своїм співробітникам також занотувати свої вподобання. Цей дух стосується й інших ситуацій; Якщо ви продемонструєте, що ви чуйні та доступні, активно слухаючи, ваша команда, швидше за все, звернеться до вас із будь-якими проблемами на робочому місці, які можна придушити на зародку, перш ніж вони переростуть у більші проблеми. Створення належного середовища для спільної роботи вашої організації як команди може відбутися не відразу, і, можливо, потрібно трохи подумати та зусиль, щоб залучити всіх. Але дотримуючись цих головних порад, члени вашої компанії повинні працювати разом у найкоротші терміни!