Содержание
Кожна людина колись шукає роботу, і незалежно від того, наскільки досвідчена чи висока у вас зарплата, ви хочете вийти на ринок праці з деякими бажаними навичками, які вас підтримають. Звичайно, стандарти змінюються з часом, тому ви хочете переконатися, що у вас є сучасний набір навичок, які будуть цінними для майбутніх працівників. Перш ніж подати іншу заявку, ознайомтеся з наведеними нижче навичками та подивіться, як ви розвиваєтесь і де вам може знадобитися подолати прогалину в навичках.
1. Фінансова хватка
Загальноприйнято очікувати, що сучасні шукачі роботи мають комерційне мислення та мають розуміння фінансової діяльності бізнесу. Багато компаній використовують MYOB та інші бухгалтерські та бухгалтерські онлайн-сервіси, щоб бути в курсі фінансових зобов’язань, тому вам може бути корисно ознайомитися з найпопулярнішими фінансовими інструментами, які використовуються у вашому секторі.
Для тих, хто зацікавлений у підвищенні кваліфікації за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення та інших цифрових послуг, вам пощастило. Існує велика різноманітність доступних онлайн-ресурсів, які охоплюють велику кількість найвідоміших технологічних послуг, у тому числі LinkedIn Learning, який охоплює все, від Excel до різноманітних облікових платформ.
2. Програмне забезпечення робочого процесу
Дошка більше не є джерелом правди, коли справа доходить до тонкощів офісу, оскільки більшість завдань керування здійснюється за допомогою програмного забезпечення робочого процесу. Наявність досвіду роботи з одним або декількома з цих програмних продуктів робочого процесу буде дуже корисним, оскільки це говорить роботодавцю, що вам не потрібно довго ознайомлюватися з тим, як це працює, і ви можете почати роботу. Microsoft Teams і Slack є одними з найбільш відомих імен, але їх багато з подібними цілями.
3. Співпраця
Співпраця — це навичка, яка є безцінною для будь-якої організації, особливо для багатогранної компанії з багатьма зацікавленими сторонами. Співпрацю можна побачити всередині команди, а також між відділами, оскільки це свідчить про те, що ви командний гравець і відповідаєте ширшим потребам бізнесу. Подаючи заявку на посаду, обов’язково наведіть приклади того, як ви ефективно співпрацювали в минулому, і які сильні сторони дозволили вам вдосконалити цю навичку.
Роботодавці шукають людей, здатних ефективно доносити свої ідеї та конструктивно працювати в командному середовищі. Хоча корисність цих навичок очевидна, відновити ці навички може бути важче, якщо ви зараз працюєте на робочому місці, яке не сприяє цьому. Для тих, хто прагне покращити свої навички співпраці, приєднання до клубів, спільнот або місцевих спортивних команд може стати фантастичним способом покращити вашу співпрацю, а також отримати нові навички.
4. Досконале володіння Microsoft Office Suite
Деякі програми та послуги стали поширеними в бізнесі. Це означає, що кожен, хто хоче досягти успіху у своїй галузі, повинен мати принаймні базове розуміння того, як ними користуватися. Таким чином, навіть якщо ви вступаєте в сектор охорони здоров’я чи лабораторію, ви очікуєте, що ви маєте досвід використання Microsoft Office Suite. Роботодавці хочуть, щоб ви добре орієнтувалися в роботі з комп’ютером і могли миттєво підхопити роботу, навіть якщо ця діяльність не вказується в описі посади. Windows або Mac, спробуйте зручніше використовувати програми, які належать до Microsoft Office Suite.
5. Соціальна заангажованість
Чи будете ви активним учасником соціальної сцени на новому робочому місці, чи відійдете на задній план і будете задоволені тим, що просто витрачатимете свої години щодня? Тут немає неправильних відповідей, але ви можете бути більш привабливим кандидатом, якщо виявляєте інтерес до знайомства зі своєю командою та із задоволенням відвідуєте соціальні заходи в неробочий час. Роботодавці хочуть залучити командних гравців і тих, хто збагатить культуру на робочому місці – тож доведіть це!
Пам’ятайте, що будь-який хороший роботодавець не просто дивиться на список досягнень під час співбесіди з кандидатом. Їм слід шукати когось, хто збирається принести значну цінність їхньому бізнесу, і моральний дух є величезною частиною цього. Отже, якщо ви харизматична людина, яка бажає підтримувати зв’язки зі своєю командою, ви часто дасте кращий результат на співбесідах, ніж хтось більш стриманий.
6. Тайм-менеджмент
Якщо вузьких місць і драми з дедлайнами можна будь-яким чином уникнути на робочому місці – ваш роботодавець заплатить цю ціну. Управління часом – це офісна навичка, яку багато хто каже, що вони мають, але докази не завжди можуть вказувати на цей висновок. У своєму резюме та під час співбесіди наведіть приклади того, як ви вчасно виконували проекти та якою була ваша стратегія, коли у вас була низка інших термінових зобов’язань.
Якщо вам важко керувати часом або ви не відчуваєте, що можете належним чином продемонструвати свої навички управління часом, є кілька способів покращити та розвинути ці позитивні навички. Встановіть собі щоденні розклади, цілі та рутини, щоб звикнути до відчуття, що ви стежите за годинником. Якщо ви зараз займаєтеся бізнесом і просто хочете підвищити кваліфікацію для ринку праці, більше співпрацюйте з членами команди. Маючи поруч іншу людину, яка покладається на вашу здатність працювати у встановлені терміни, ви можете використовувати її як мотивацію не відставати від своїх завдань.
~
Це може бути демотивуючим, коли ви на ринку праці протягом тривалого часу, особливо коли ви не чуєте від кожного роботодавця, тому у вас немає зворотного зв’язку для роботи. Однак важливо пам’ятати, що у вас є можливість вдосконалюватися та адаптуватися до вашого оточення. Отже, якщо ви не впевнені або не впевнені у своїй здатності залучити потенційних роботодавців, є речі, які можна зробити, щоб покращити ці конкретні навички. Зосередьтеся на зміцненні своїх офісних навичок вдома та назвіть ці якості безпосередньо у своєму резюме.