Шопінг надзвичайно розвинувся в наш час. Платформи електронної комерції виявляються замаскованими джинами, коли справа доходить до миттєвого перегляду та придбання продукту, коли забажаєте. Крім того, час доставки також оптимізовано для доставки в той же день і навіть в ту саму годину.
Завдяки доступності інтелектуальних гаджетів і підключення до Інтернету за бюджетною ціною галузь електронної комерції зросла в геометричній прогресії та, за прогнозами, досягне приблизно шести з половиною трильйонів доларів США до 2027 року. Будь-хто може легко замовити й отримати бажані продукти, починаючи з від невеликих шматків мила до овочів, від одягу до смартфонів і багатьох інших предметів з платформами електронної комерції з місця, де їм зручно.
Проте електронна комерція має певні обмеження, зокрема штучність, меншу залученість клієнтів, відсутність інтерактивності, неможливість надати клієнтам можливість отримати практичний досвід використання продукту тощо. Рішення індустрії технологій для протидії недолікам електронної комерції є Розширені покупки.
Що таке розширені покупки?
Доповнена реальність (AR) дозволяє переглядати об’єкти цифрового світу в реальних просторах. Розширені покупки або покупки в доповненій реальності дозволяють покупцям випробувати або протестувати продукти за допомогою своїх цифрових пристроїв, включаючи смартфони, планшети та гарнітури віртуальної реальності. Ця технологія має надати користувачам електронної комерції покращений досвід покупок, дозволяючи їм взаємодіяти та взаємодіяти з продуктами.
Завдяки AR-покупкам клієнти можуть отримати досвід фізичної присутності в реальних магазинах, щоб взаємодіяти з продуктами. За допомогою камери та фільтрів цифрових пристроїв модні товари, такі як одяг, макіяж і прикраси, можна протестувати, щоб перевірити, як клієнт виглядатиме, якщо їх одягне.
Крім того, клієнт може навіть перевірити, як такий продукт, як меблі, електроніка чи гаджети, виглядатимуть у його домашніх налаштуваннях за допомогою функцій AR і 3D зі своїх цифрових пристроїв. Завдяки функціям доповненої реальності проблеми, пов’язані з розміром продукту, кольором, комфортом та іншими факторами, можна вирішити перед покупкою товару, що покращує зручність покупців під час покупок в Інтернеті.
Як розширені покупки можуть змінити ринок?
Гравці в галузі електронної комерції сьогодні швидко розширюють свою присутність і навіть досягають найвіддаленіших куточків світу, щоб доставити продукти. Однак, коли справа доходить до зміцнення довіри та ефективного утримання клієнтів, об’єднання рук із такими технологіями, як доповнена реальність, віртуальна реальність (VR) і змішана реальність (MR), — це шлях вперед.
Можливості залучення клієнтів і зростання бізнесу можуть бути щедрими, якщо покупки доповненої реальності потраплять у вибір клієнтів відповідно до їхніх вимог до онлайн-покупок. Нижче наведено способи, як покупки, наповнені AR, можуть змінити майбутнє онлайн- і офлайн-ринку.
Імерсивний шопінг: Варіанти взаємодії з продуктами мінімальні у звичайних покупках мобільні додатки або веб-сайти. Тоді як функції доповненої реальності — це більше, ніж просто перегляд, оскільки вони дозволяють клієнтам взаємодіяти з продуктом, дозволяючи їм протестувати або спробувати його під час покупки.
Такий досвід покупок може збільшити увагу користувачів на покупках у віртуальному магазині, а не просто прокручувати сторінку та губитися, не приходячи до остаточного вибору. Захоплюючий досвід покупок у AR/VR/MR дозволяє користувачам перевірити продукти, які вони збираються придбати, тут і тут.
Інноваційна реклама та інтеграція з соціальними медіа: Соціальні медіа стали важливою частиною повсякденного життя мільярдів людей у всьому світі. Бренди з усього світу з інноваційними рекламними ідеями підвищують вартість бренду та продажі на таких соціальних платформах, як Instagram, Snapchat, Facebook, Twitter, TikTok тощо.
Такі функції, як фільтри доповненої реальності на соціальних платформах, можна використовувати для залучення користувачів соціальних мереж до спробування продуктів. Насправді кілька брендів у всьому світі, зокрема Gucci, Adidas, Netflix, Lego та H&M, створюють власний фільтр доповненої реальності для соціального сайту, щоб зацікавити людей випробувати продукти в соціальних додатках.
Покращене утримання клієнтів: Цифровий світ переповнений численними платформами. Користувач може легко переходити від одного програмне забезпечення для електронної комерції платформи на іншу, якщо вони не задоволені тим, що відображається на екранах. Причин для відволікання може бути багато, і зрозуміти, що саме привернуло увагу покупця, може бути важко.
Досвід покупок у доповненій реальності ставить клієнтів на керівне місце. Функції доповненої реальності, такі як інтерактивність, 3D-технологія та ефект занурення, можуть підвищити зацікавленість покупців продуктом під час здійснення покупок. Ексклюзивність торгового досвіду AR може сприяти кращому утриманню клієнтів на торгових платформах.
Збільшення продажів: Онлайн-шопінг має потенціал стати еквівалентом офлайн-шоппінгу за допомогою технологій AR і VR. З покращеним залученням клієнтів до продукту можна значно зменшити обмеження щодо пропуску продукту через невпевненість у тому, підійде він чи ні. Це може дозволити брендам збільшити продажі в Інтернеті та мінімізувати звички пропускати клієнтами з невідомих причин.
Покращення досвіду клієнтів завдяки захоплюючим пропозиціям і винагородам: Онлайн-шопінг – це щось більше, ніж шопінг із доповненою реальністю. Задоволення від покупок можна збільшити, додавши AR/VR ігри, заходи, конкурси, призи, кешбекта інші нагороди. Така інтеграція різних аспектів покупок доповненої реальності може змінити досвід онлайн-покупок клієнтів, зробивши його більш повноцінним.
Висновок
Покупки в AR, VR і MR можуть революціонізувати світ онлайн-покупок. Великі технологічні платформи та платформи електронної комерції, зокрема Amazon, Google, Meta, Apple і Microsoft, збільшують свої інвестиції та зусилля в Metaverse, що також може сприяти застосуванню розширених покупок. Завдяки AR-покупкам можливості для зростання бізнесу, ймовірно, розширяться в наступні роки.