Содержание
Без перебільшення можна сказати, що ігровий ринок величезний. За оцінками, у всьому світі його вартість становить майже 200 мільярдів доларів, а до 2027 року очікується, що він досягне 340 мільярдів доларів. Незалежні розробники ігор зіграли ключову роль. Ось чому ви повинні розглянути можливість найняти його.
Як коронавірус допоміг розвиватися іграм
Блокування через Covid сприяло доступності швидкого підключення до Інтернету, щоб допомогти людям перейти на віддалену роботу.
У той же час люди були обмежені до меншої кількості соціальних форм розваг. Ігри стали доступною розвагою, де гравці могли підтримувати зв’язок із друзями та родиною, якщо хотіли.
І геймери тепер мають більше вибору, ніж раніше. Якщо раніше вони були обмежені купівлею фізичних ігор, які працюють лише на певних консолях і платформах, тепер люди можуть отримати доступ до своїх улюблених ігор у хмарі за допомогою своїх мобільних пристроїв, смарт-телевізорів і гарнітур, як-от Oculus Quest від Meta.
Усе це сприяло нещодавній популярності ігор.
Вплив ігор на компанії та культуру
Виробництво та просування ігор найвищого рівня, відомих як назви AAA, може коштувати сотні мільйонів доларів. Незважаючи на ці витрати, віддача може бути приголомшливою, якщо їхні ігри будуть успішними. Наприклад, франшиза Halo, одна з найпопулярніших ігрових ігор, була продана тиражем понад 81 мільйон копій і зібрала понад 10 мільярдів доларів світових продажів. Це наріжний камінь платформи Microsoft Xbox і важливий для довгострокового успіху компанії. (Тепер на ігри припадає 11% (і зростає) доходу корпоративного гіганта.)
Важливо для Microsoft, Sony, Nintendo та інших великих гравців те, що ігри все більше стають частиною ширшого культурного поєднання. Частиною успіху Halo є те, що гра була виділена в медіа-франшизу, яка включає бестселери, фільми, анімацію, комікси та навіть телешоу.
Все це важливо для великих і малих компаній. Зараз ігри вважаються такою ж частиною культурного та соціального ландшафту, як фільми, телешоу, музика та інші медіа.
Що шукати в розробнику ігор-фрилансерів
Отже, це захоплюючий і потенційно прибутковий час для участі в ігровому ринку. Але з цим пов’язаний ризик. Розробка ігор недешева, але компанії можуть мінімізувати ризик, залучаючи незалежних розробників ігор. Пандемія змусила багатьох розробників працювати віддалено. Дехто вважав зручність і гнучкість кращими, ніж життя в агентстві. Як наслідок, їхній досвід тепер доступний для найму.
Онлайн-платформи найму допомагають, спрощуючи процес перевірки. Часто розробники використовують їх, щоб продемонструвати свої навички, досвід і роботу. Це допомагає компаніям фільтрувати фрілансерів на основі власних вимог. Наприклад, деякі шукають експертів з одного регіону або в одному часовому поясі. Інші шукають технічне ноу-хау відповідно до своїх потреб, наприклад, уміння програмувати в Unity 3D, Javascript, C++ або Java. Усі шукатимуть надійної допомоги, тому важливо читати огляди роботи фрілансерів і враховувати їхні «м’які навички».
Оскільки популярність ігор гарантована, ніколи не було кращого чи простішого часу для розробки гри.