Содержание
Команди є невід’ємною частиною будь-якої організації, і успішна командна робота є фундаментальною для досягнення результатів. Однак керувати командою не завжди просто. Не з усіма легко порозумітися, а з деякими людьми завжди буде складно працювати. Ефективне управління командою має важливе значення для отримання від персоналу максимальної користі. Добре управління командою призведе до продуктивних і мотивованих співробітників.
Отже, як ви можете бути менеджером, який надихає та мотивує своїх співробітників досягати найкращих результатів? Ось кілька порад для успішного управління.
1. Гарне спілкування
Для успішного управління командою необхідно підтримувати відкритість комунікацій. Співробітники хочуть бути в курсі всього, що відбувається в організації, щоб відчувати себе її частиною.
Ефективне спілкування допоможе чітко визначити завдання та терміни. Члени вашої команди також повинні знати, що вони можуть звернутися до вас із будь-якими проблемами.
Неефективне спілкування призводить до проблем для персоналу. 80% опитаних працівників США сказали, що зазнали стресу через погану комунікацію в компанії.
2. Заохочуйте співпрацю
Щоб команда працювала добре, її члени повинні відчувати себе її частиною. Співробітники, які заявляють, що відчувають себе частиною команди, у 2,3 рази частіше залучаються до роботи. Важливо будувати стосунки зі своїми співробітниками, пізнати їх як на особистому, так і на професійному рівні. Заохочуйте співпрацю між членами команди, щоб вони могли ефективно працювати разом.
Деякі організації, як-от підрядник виставкових стендів Quadrant2Design, заохочують співпрацю, організовуючи багато командобудівних заходів, незалежно від того, чи це дні з активними видами діяльності, чи просто вечірні прогулянки після роботи, щоб сприяти згуртуванню команди.
3. Нагороджуйте хорошу роботу
Переконайтеся, що ви пропонуєте позитивний відгук, а не лише тоді, коли є проблема. Відчуття винагороди мотивуватиме персонал досягати найкращих результатів. Згідно з Hamlin (2019), 79 відсотків працівників кажуть, що визнання змушує їх працювати більше, а 78 відсотків стають більш продуктивними після винагороди.
Заохочуйте самостійність і креативність, щоб зміцнити довіру своїх співробітників. Переконайтеся, що кожен чітко розуміє свої ролі та те, що від них очікується.
4. Майте чітке бачення
Встановлення чіткого бачення короткострокових і довгострокових цілей для команди й організації допоможе тримати персонал і вас на правильному шляху. Працівникам корисно знати, яка їх роль і місце в організації. Легко відволіктися від повсякденних завдань, тому чітке бачення допоможе рухати команду й організацію вперед. Керівник, який втратив уявлення про кінцеву мету, створить плутанину серед своїх співробітників, тому важливо чітко визначити шлях вперед.
5. Делегуйте роботу потрібним людям
Менеджери повинні мати можливість довіряти своїм співробітникам виконання поставлених перед ними завдань, тому підбір відповідного працівника для роботи є надзвичайно важливим. Добре ознайомившись зі своїм персоналом, ви зможете побачити його сильні сторони та завдання, які їм підійдуть. Делегування ефективно підвищує продуктивність команди в цілому. Люди найкраще працюють, коли використовують свої ключові сильні сторони.
Погане делегування може спричинити виснаження персоналу. Опитування Gallup показало, що «некероване робоче навантаження» є другим за значущістю, що співробітники вважають вигоранням. Уникайте мікроменеджменту, оскільки він демонструє відсутність довіри до здібностей вашого персоналу, що демотивує.
Менеджер-директор компанії Black Robin Exhibits, яка займається виставковим стендом, Алан Дженкінс каже: «Важливо вміти впоратися з нормальним робочим навантаженням для працівників. Ми завжди заохочуємо спілкування, даючи зрозуміти, що готові вислухати пропозиції, щоб полегшити роботу на робочому місці».
6. Будьте рішучими
Хороший лідер має бути впевненим щодо шляху вперед і кінцевої мети. Нерішучість не буде мотивувати ваш персонал. Важливо, щоб ви ставили цілі та дотримувалися їх.
7. Сприяти розвитку
Заохочення навчання та розвитку членів вашої команди допоможе їм відчути мотивацію та винагороду. Це в свою чергу підвищить продуктивність. Співробітники, чия кар’єра виховується, захочуть залишитися працювати в компанії, оскільки відчувають, що їх цінують.
8. Показуйте приклад
Ваш персонал звернеться до вас за порадою та підтримкою. Ви повинні подати хороший приклад і переконатися, що поводитесь професійно. Найкращий спосіб визначити свої очікування – показати їх. Наприклад, якщо ви очікуєте від своїх співробітників пунктуальності, подбайте про те, щоб ви самі завжди приходили вчасно. Якщо ви очікуєте, що ваша команда буде віддана своїй роботі, переконайтеся, що ви так само віддані.
Резюме
Управління командою персоналу є складним завданням, буде багато різних типів особистості, і не всіма буде легко керувати. Тим не менш, заохочення спілкування, співпраці, розвитку кар’єри та показу прикладу допоможуть. Також важливо делегувати та винагороджувати досягнення своїх співробітників.