Содержание
Лічильники ефективності електронної комерції показують, як працює ваш бізнес. Інтернет-маркетинг без метричної електронної комерції схожий на водіння наосліп. Якщо ви не підете своїм шляхом і не вимірюватимете свій прогрес з часом, ваш бізнес не виживе.
Початківцю підприємцю може бути складно вибрати модель онлайн-бізнесу для вивчення. З цієї причини ми склали цей короткий перелік найважливіших показників ефективності (KPI) для електронної комерції.
7 основних показників для створення успішного магазину електронної комерції
Ми вибрали ці сім показників електронної комерції, щоб допомогти вам оцінити ефективність ваших продажів і маркетингових стратегій із доставкою в той же день.
1- Середня вартість замовлення (AOV)
Ваше замовлення вартості стосується середньої кількості транзакцій, здійснених на вашому сайті електронної комерції. Оскільки лояльність клієнтів зростає, клієнти повинні прагнути збільшити AOV. AOV підвищує цінність клієнтів, оскільки вони хочуть витрачати більше грошей у вашому магазині.
Ціноутворення є хорошим показником електронної комерції, оскільки його легко застосувати, не створюючи надто сильного тиску на ринок. Наприклад, програми лояльності клієнтів, додаткові продажі та онлайн-маркетинг є хорошими планами для збільшення AOV. Ці методи більш зручні, ніж додавати нових клієнтів або дозволяти існуючим клієнтам купувати більше часу.
2- Коефіцієнт конверсії
Коефіцієнт конверсії — це кількість відвідувачів, які перетворюються на клієнтів. Однією з найпоширеніших проблем, з якими стикаються підприємці електронної комерції, є доступ до надто великої кількості трафіку без жодного маркетингу.
Між тим, середній коефіцієнт конверсії для компаній електронної комерції зазвичай становить 2,7%.
На це є багато причин:
- дизайн сайту абсолютно ненадійний;
- немає публічних доказів;
- загальна ціна товару висока;
- немає кваліфікованих керівників;
- кілька варіантів оплати;
- варіанти доставки в той же день тощо.
Конверсія — це успішний спосіб перетворити відвідувача на клієнта, тому вам слід розглянути можливість використання маркетингової ями, щоб полегшити процес покупки.
3- Індивідуальний показник відмов
Показник відмов – це відсоток людей, які залишають ваш сайт після переходу на сторінку. Найкраще, щоб показник відмов був якомога нижчим, але якщо показник відмов менше 26%, це може означати проблему з вашим веб-сайтом. Те саме стосується високих показників відмов понад 85%. У цьому діапазоні 26-85% те, що класифікується як «поганий» показник відмов, залежить від того, як поводиться ваш веб-сайт. У магазинах електронної комерції споживачі, швидше за все, переглядатимуть кілька сторінок продукту, тому показник відмов 45,68% вважається середнім.
4- Середня норма прибутку
Прибуток у середньому – це те, що ви отримуєте від кожного товару після вирахування суми, яку ви заплатили за поставку товару. Прибуток — це частина роздрібної ціни, яку ви отримуєте як прибуток.
Збереження прибутку має бути вашою основною бізнес-метою. Ви можете продавати тонни, але якщо ви не отримуєте прибутку, вам краще кинути роботу. Було б корисно, якби ви завжди тримали маржу вищою за середню вартість покупки, щоб побудувати стабільний онлайн-бізнес.
Цілком нормально мати високоефективний продукт, який дає вам приємну маржу, але інші продукти майже нічого не роблять. Перевірте середню маржу та загальну маржу для кожної категорії.
5- Норма прибутку
Норма прибутку – це показник електронної комерції, який багато продавців вважають за краще ігнорувати. Усім відомо, що повернення є великою проблемою електронної комерції, але ігнорування повернення не означає, що воно зникло. Середня норма прибутку в електронній комерції становить від 22% до 33%, але вона може досягати 44% у таких категоріях продуктів, як одяг. Таким чином, ваш бізнес повинен розуміти, чому це відбувається і чи це під вашим контролем.
6- Швидкість залишення кошика для покупок
Залишення кошика є широко поширеною проблемою серед електронних продавців. Середній рівень залишення магазину електронної комерції через візок становить близько 68%. Іншими словами, лише 32 із 100 людей, які зайшли в інтернет-магазин і додали товари до свого кошика, купують.
Відстеження рівня залишення вашого кошика складно, тому ви можете заощадити багато часу та зусиль, використовуючи такі інструменти, як Google Analytics і програмне забезпечення для автоматизації маркетингу.
7- Норма підтримки
Рівень підтримки вимірює кількість відвідувачів і клієнтів, яким потрібна допомога, перш ніж зробити покупку. Якщо цей KPI зависокий, продукт буде залежати від інших проблем, таких як політика повернення, доставка тощо.
Що ще важливіше, ці люди — активні люди, які наважуються звернутися до вас. Через цю службу підтримки більше людей залишають без запитань.
Спочатку перегляньте свої контакти служби підтримки (чат, електронна пошта, телефон), щоб переконатися, що вони зручні для користувача. Не ставте додаткових перешкод на шляху. Це тільки зашкодить вашому наверненню.
Краще поговорити з розчарованими людьми та вирішити проблеми, ніж втратити їх як клієнтів.
Інший підпоказник — це кількість людей, які купили після звернення в службу підтримки. Припустімо, цей коефіцієнт вищий за ваш середній коефіцієнт конверсії. У цьому випадку ви робите чудову роботу, допомагаючи своїм клієнтам приймати рішення про покупку.
Включення важливих показників електронної комерції
Невеликим або великим магазинам необхідно звертати увагу на ці показники. Як зазначалося на початку, статистична значущість впливає на здатність точно вимірювати зміни цих показників. Магазини з меншими наборами даних повинні покращити некомісійні початкові показники, такі як AOV, тривалість вартості, варіанти доставки в той же день і витрати на залучення клієнтів. У міру того, як ваш магазин зростає, щоб обробляти великі замовлення, і кількість точок даних збільшується, ви можете точніше відстежувати зміни в інших показниках і впливати на них. Зміни в запитах на доставку, зокрема збільшення доставки в той же день, можуть допомогти вам прийняти найкращі рішення для вашого магазину, щоб підвищити рівень задоволеності клієнтів.