Перехід від школи до світу праці вимагає розумової та практичної підготовки. Приєднавшись до робочої сили без підготовки, вам буде важче протистояти викликам і досягати своїх цілей.

Підготовка до робочої сили має переваги. По-перше, ви розвиваєте основні навички, такі як спілкування, робота в команді та обслуговування клієнтів. Інша – ви почуваєтеся впевнено. Якщо ви впевнені в собі, ви справите незабутнє враження на роботодавців і добре виконуватимете свою роботу. Більше того, ви станете здатні вирішувати конфлікти на роботі.

Є різні способи підготуватися. Що б ви не вибрали, залежатиме від ваших ресурсів, очікувань як студента та вимог до закінчення. Читайте далі, щоб дізнатися про них.

  1. Подайте заявку на стажування чи екстернат

Зазвичай стажування здійснюється під час вашої програми отримання ступеню, і це програма, яку ви проходите в компанії протягом певного періоду часу, який може тривати рік. Це офіційна посада, на якій ви можете працювати в тій сфері, яка вам цікава.

Приєднавшись до програми стажування, ви матимете можливість застосувати те, що ви навчилися в школі, у реальному середовищі, побачити, як це – працювати в компанії, і намалювати яскраву картину галузі. Наприклад, якщо ви вивчаєте маркетинг, ви можете стажуватися в рекламному агентстві та відчути динаміку галузі. Залежно від організації ви можете працювати в різних відділах, таких як бухгалтерія, графічний дизайн і кадри.

Крім того, ви можете подати заявку на екстернат. Екстернат зазвичай відбувається в кінці вашої програми навчання. Це не так довго або формально, як стажування, як тут пояснюють. Завдяки екстернату ви отримуєте можливість працювати з досвідченим професіоналом і виконувати його повсякденні обов’язки. Ви навіть можете вибрати між екстернатом неповний робочий день або програмою повного робочого дня.

Одним із основних моментів програми екстернату є допомога професіоналу у виконанні обов’язків і процедур. Ви також розвиваєте затребувані навички та сильну трудову етику. Крім того, ви отримуєте зворотній зв’язок від професіонала в реальному часі та розвиваєте свою мережу, спілкуючись із колегами та менеджерами.

  1. Зберігайте копії своїх академічних записів

Вам знадобиться мати під рукою свої академічні записи, коли ви почнете шукати роботу. Деякі організації вимагають стенограми записів. Ваш диплом, сертифікати та рекомендації ваших викладачів або вчителів також можуть бути важливими, оскільки деякі роботодавці можуть вимагати їх. У деяких випадках вони враховуються під час оцінювання вас на підвищення чи переведення.

Отже, варто зберігати цифрові та фізичні копії ваших академічних записів.

  1. Підготуйте ефективний супровідний лист і резюме

Подача заявки на роботу – це виснажливий і, іноді, невтішний процес, який більшість випускників недооцінюють. Можливо, вам доведеться подати заявку на кілька вакансій і отримати відмову, доки ви не знайдете компанію, яка найкраще підходить вам і оцінить ваші навички та академічну кваліфікацію.

Але перш ніж шукати роботу, ви повинні покращити свої навички письма, оскільки багато компаній можуть вимагати супровідний лист. Ваш лист може стати вирішальним фактором, який визначає, чи підходите ви для роботи та компанії, до якої подалися. Щоб написати ефективний супровідний лист, переконайтеся, що всі компоненти включені: заголовок, привітання, вступ, кваліфікація, цінності та цілі, заклик до дії та підпис.

Крім супровідного листа, вам потрібно зробити своє резюме помітним. Зробіть своє резюме простим і зрозумілим і поділіться відповідним досвідом і навичками. Найкраще мати резюме лише на одній сторінці. Мати резюме з більш ніж однієї сторінки – це нормально, якщо у вас велика кар’єра або великий досвід роботи.

  1. Практика для співбесіди

Окрім підготовки ефективного супровідного листа та резюме, вам потрібно потренуватися на співбесіді. Перелічіть кілька поширених запитань на співбесіді, які можна знайти в Інтернеті. Запишіть їх на картках і перемішайте картки. Змішування карток дозволить вам створювати хороші відповіді та навчитися відповідати на запитання в будь-якому порядку. Запишіть, як ви тренуєтесь, щоб ви могли оцінити свої відповіді та мову тіла.

AdobeStock 479025952

Попросіть друга чи члена родини про допомогу. Вони можуть грати роль інтерв’юера та пропонувати конструктивний зворотній зв’язок. Практика з кимось, кому ви довіряєте, допоможе вам почуватися комфортно та допоможе покращити ваші навички співбесіди.

  1. Одягайтеся належним чином для співбесіди та роботи

Для співбесіди необхідно бути в діловому одязі. Чоловіки повинні носити брюки, піджак, сорочку на ґудзиках і краватку. З іншого боку, жінкам варто носити класичні штани з блузою або сукнею.

Влаштувавшись на роботу, ви можете одягатися відповідно до дрес-коду компанії. Кожна компанія має свій дрес-код. Якщо ви, наприклад, збираєтеся працювати в корпоративному офісі, вам потрібно одягнути діловий одяг. Але якщо ви збираєтеся працювати в компанії з повсякденним дрес-кодом, як-от у маркетинговій фірмі чи новому ІТ-аперті, ви можете носити джинси, брюки, чінос, сорочки на ґудзиках, блузи, светри, кардигани.

Висновок

Приєднання до робочої сили може змусити вас відчувати страх і нервувати. Але якщо ви до цього готові, ви відчуєте впевненість і захоплення нескінченними можливостями та можливостями, які вас чекають попереду.

От admin